Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Tessan - 27 februari 2013 12:40

Herrgud vad tiden går fort !!

Fredag är det redan 1 mars !!!

Snart fyller min stora dotter 7 år <3 älskade sötunge =)

Min minsta dotter är redan 4 år <3  <3


Min viktminskning går väl sisådär :/ började knapra piller men istället för att gå ner så gick jag ju upp =( *satan också **

Så det blir nog att slänga dom pillrena i soperna !! Det stod att man skulle få bättre mättnadskänsla *host host * det fungera de iaf inte på mig !!

näpp det blir å äta mindre å dricka mer vätska .. och röra på fläsket mer ;)

Vikten idag står på 61kg.. ska ner under 60kg.. nånstans..


Men men det får ta sin tid =) man ska inte jäkta kroppen för det går bara åt helvete då !!


Vårväder i luften och känslorna spirar =) tuppen lever ett för jävla bra liv i hönsgården med sina 5 hönor ;) haha ;)

Ägg får vi varje dag =)


mitt stall börjar ta form =) det är snart klart där ute men det blir troligen att bygga en box till ;) ;) snart ska jag ut en liten runda i solens sköna strålar =)

maten är också snart klar =)


som sagt jag bloggar när det finns tid och ork =)


Är ju en 2 barnsmamma som lever på landet på vår gård =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards